Joburi recente

GESTIONAR


Adăugat: 11.04.2024

Pentru clientul nostru din domeniul auto, specializat in vanzarea de produse destinate productiei publicitare, colantari auto căutăm GESTIONAR /ASISTENT VÂNZĂRI.

Responsabilitati:

- Asistenta clienti in procesul de vanzare ;

- Gestiunea stocului (intrari, iesiri, inventar);

- Receptie marfa (receptie fizica); 

- Onorare comenzi (generare AWB, impachetare, facturare);

- Gestionare flux de retururi.

Candidatul ideal:

- Responsabil, comunicativ si cu spirit de echipa;

- Organizat, meticulos ;

- Cunostinte operare Pc :Microsoft Office (Excel-nivel mediu);

Oferta:

- Pachet salarial financiar corelat cu experienta candidatului;

- Tichete de masa in valoare ;

- Un loc de munca sigur si training corespunzator;

- Contract de munca full-time- acordarea de concediu in limitele prevazute de lege si zile libere de sarbatorile legale;

- Program de lucru 8 ore, luni - vineri; 9-17.

Aplică la acest job!



Electrician auto


Adăugat: 11.04.2024

Pentru un service auto din Tg-Mures, recrutam Electrician auto.

Responsabilităţi:

- Diagnosticarea disfunctionalitatilor la sistemul electric al autovehiculelor;

- Remediere instalatii electronice auto;

- Diagnostic computerizat si service intretinere aer conditionat;

Candidatul ideal:

- Experienta pe un post similar de minim 2-3 ani;

- Studii medii tehnice sau scoala profesionala de profil;

- Indemanare, precizie si rigurozitate in efectuarea operatiilor specifice;

- Abilitatea de a stabili si mentine relatii bune cu clientii si furnizorii.

Beneficii oferite:

- Pachet salarial financiar corelat cu experienta si aptitudinile candidatului;

- Tichete de masa ;

- Bonusuri de performanta;

- Mediu de lucru modern si dinamic.

-Program de lucru Luni- Vineri ,in doua schimburi 7.30-15.30 ;15.30-22 si in fiecare a treia saptamana sambata 8.00-13.00

Aplică la acest job!



Contabil primar


Adăugat: 11.04.2024

Firma din domeniul IT angajează CONTABIL PRIMAR.

Atributiile postului:

• Intocmirea facturilor pentru clienti;

• Intocmirea raportului zilnic pentru incasari,

• Organizarea documentelor, îndosarierea și arhivarea lor;

• Alte operatiuni de contabilitate primara;

Candidatul ideal:

• Studii medii/superioare in domeniul economic;

• Experienta in domeniul contabilitatii primare/facturare;

• Capacitate foarte buna de organizare a timpului, sarcinilor si locului de munca,

• Seriozitate, responsabilitate si implicare;

• Cunostinte operare PC,Microsoft office.

Ofertă:

• Pachet salarial financiar corelat cu experiența candidatului;

• Tichete de masă 30 ron/zi lucrată;

• Instruire la locul de muncă.

Aplică la acest job!



Montator sisteme fotovoltaice


Adăugat: 11.04.2024

Recrutăm Montator sisteme fotovoltaice/ asistent intalații electrice pentru o companie care oferă consultanță, proiectare, montare și mentenanță a panourilor fotovoltaice.

Responsabilități:

- Instalarea și montarea panourilor fotovoltaice conform specificațiilor tehnice și a planurilor de proiect;

- Colaborarea strânsă cu echipa de montaj și electricieni;

- Diagnosticarea și rezolvarea oricăror probleme tehnice ce pot apărea în timpul montajului.

Cerințe:

- Abilități fizice pentru manipularea și montarea panourilor;

- Abilități de rezolvare a problemelor;

- Flexibilitate și disponibilitate pentru deplasări la locațiile clienților ;

- Cunoștințe tehnice în instalarea panourilor fotovoltaice și cunoștinte in domeniul instalatiilor electrice sau lucrul in constructii pe acoperiș -constituie avantaj;

- Permis de conducere categoria B ;

- Atitudine proactivă și dorința de a evolua într-un mediu inovativ.

Beneficii:

- Pachet salarial în funcție de experiența și abilitățile candidatului;

- Bonusuri de performanță;

- Oportunități de avansare în companie;

- Mașina de serviciu;

- Echipament adecvat.

Program de lucru: Luni Vineri 8-16 plus pauza de masa 30 de minute.

Aplică la acest job!



Administrator rețea /Informatician


Adăugat: 11.04.2024

Administrator rețea/Informatician

Responsabilitati :

-Intretine reteaua de calculatoare, calculatoarele, imprimantele, accesul la internet si softurile aflate la sediul societatii;

-Intretine centrala telefonica, aparatele telefonice si aparatele fax aflate la sediul societatii;

-Rezolva in cel mai scurt timp posibil problemele semnalate sau constatate legate de sistemele de calcul (hard si soft) care au aparut la sediul sau la punctele de lucru;

-Asigura configurarile necesare, intretinerea si buna functionare a softurilor cu care se lucreaza pe calculatoare;

-Se ingrijeste de siguranta sistemului de calcul, a datelor stocate in calculatoare (in special cele aflate in perioada de garantie) si a circulatiei de date in interiorul societatii;

-Gestioneaza, configureaza sistemul ERP.

Cerintele rolului:

- Cunoștințe in domeniul IT;

- Cunostinte operare PC;

- Experienta intr-o pozitie anterioara-constituie avantaj;

- Proactivitate, initiativa

- Rezolvarea problemelor - comunicare corespunzatoare

- Gandire analitica si creativa;

- Capacitatea de lucru in echipa;

Oferta:

- Tichete de masa ;

- Transport asigurat de catre societate;

- Pachet salarial in functie de cunostintele si aptitudinile candidatului;

- Instruire la locul de munca.

- Program de lucru : luni-vineri, intre orele 06:00-14:30 si 14:30 – 22:30,in doua schimburi.

Aplică la acest job!



Manipulant marfă


Adăugat: 11.04.2024

Pentru un depozit din Sânpaul, căutăm colegi pentru poziția de Manipulant marfă.

Responsabilități:

- Participă activ la încărcarea/descărcarea mărfurilor sosite în/din autovehiculele de livrare;

- Manipularea mărfii din depozit cu ajutorul scanerului și listei de picking;

- Folosește liza electrică pentru operațiunile din depozit;

- Efectuează și verifică recepția fizică a mărfii sosite și celui în pregătire pentru livrare;

- Aranjează marfa pe paleții selectați (conform comenzii) .

Candidatul ideal:

- Abilități de comunicare foarte bune;

- Abilități de organizare;

- Mod de lucru precis și de abilitatea de a lucra în echipă;

-Abilitatea de a folosi scannerul/ de a învăța folosirea aparatului de scanner;

- Abilitatea de a lucra la termene limită.

Ofertă:

- Pachet salarial în funcție de aptitudinile și experiența candidatului;

- Tichete de masă ;

- Bonusuri de performanță;

- Transport asigurat de către societatate;

- Instruire la locul de muncă.

Program de lucru: Luni-Vineri de la ora 8-17.

Dacă ești interesat să faci parte din echipa și să contribui la buna desfășurare a activităților din depozit, te încurajăm să aplici la această poziție. Așteptăm cu nerăbdare să te cunoaștem!

Aplică la acest job!