Pentru clientul nostru din domeniul auto, specializat in vanzarea de produse destinate productiei publicitare, colantari auto căutăm GESTIONAR /ASISTENT VÂNZĂRI.
- Asistenta clienti in procesul de vanzare ;
- Gestiunea stocului (intrari, iesiri, inventar);
- Receptie marfa (receptie fizica);
- Onorare comenzi (generare AWB, impachetare, facturare);
- Gestionare flux de retururi.
- Responsabil, comunicativ si cu spirit de echipa;
- Organizat, meticulos ;
- Cunostinte operare Pc :Microsoft Office (Excel-nivel mediu);
- Pachet salarial financiar corelat cu experienta candidatului;
- Tichete de masa in valoare ;
- Un loc de munca sigur si training corespunzator;
- Contract de munca full-time- acordarea de concediu in limitele prevazute de lege si zile libere de sarbatorile legale;
- Program de lucru 8 ore, luni - vineri; 9-17.
Pentru un service auto din Tg-Mures, recrutam Electrician auto.
- Diagnosticarea disfunctionalitatilor la sistemul electric al autovehiculelor;
- Remediere instalatii electronice auto;
- Diagnostic computerizat si service intretinere aer conditionat;
- Experienta pe un post similar de minim 2-3 ani;
- Studii medii tehnice sau scoala profesionala de profil;
- Indemanare, precizie si rigurozitate in efectuarea operatiilor specifice;
- Abilitatea de a stabili si mentine relatii bune cu clientii si furnizorii.
- Pachet salarial financiar corelat cu experienta si aptitudinile candidatului;
- Tichete de masa ;
- Bonusuri de performanta;
- Mediu de lucru modern si dinamic.
-Program de lucru Luni- Vineri ,in doua schimburi 7.30-15.30 ;15.30-22 si in fiecare a treia saptamana sambata 8.00-13.00
Firma din domeniul IT angajează CONTABIL PRIMAR.
• Intocmirea facturilor pentru clienti;
• Intocmirea raportului zilnic pentru incasari,
• Organizarea documentelor, îndosarierea și arhivarea lor;
• Alte operatiuni de contabilitate primara;
• Studii medii/superioare in domeniul economic;
• Experienta in domeniul contabilitatii primare/facturare;
• Capacitate foarte buna de organizare a timpului, sarcinilor si locului de munca,
• Seriozitate, responsabilitate si implicare;
• Cunostinte operare PC,Microsoft office.
• Pachet salarial financiar corelat cu experiența candidatului;
• Tichete de masă 30 ron/zi lucrată;
• Instruire la locul de muncă.
Recrutăm Montator sisteme fotovoltaice/ asistent intalații electrice pentru o companie care oferă consultanță, proiectare, montare și mentenanță a panourilor fotovoltaice.
- Instalarea și montarea panourilor fotovoltaice conform specificațiilor tehnice și a planurilor de proiect;
- Colaborarea strânsă cu echipa de montaj și electricieni;
- Diagnosticarea și rezolvarea oricăror probleme tehnice ce pot apărea în timpul montajului.
- Abilități fizice pentru manipularea și montarea panourilor;
- Abilități de rezolvare a problemelor;
- Flexibilitate și disponibilitate pentru deplasări la locațiile clienților ;
- Cunoștințe tehnice în instalarea panourilor fotovoltaice și cunoștinte in domeniul instalatiilor electrice sau lucrul in constructii pe acoperiș -constituie avantaj;
- Permis de conducere categoria B ;
- Atitudine proactivă și dorința de a evolua într-un mediu inovativ.
- Pachet salarial în funcție de experiența și abilitățile candidatului;
- Bonusuri de performanță;
- Oportunități de avansare în companie;
- Mașina de serviciu;
- Echipament adecvat.
Program de lucru: Luni Vineri 8-16 plus pauza de masa 30 de minute.
Administrator rețea/Informatician
-Intretine reteaua de calculatoare, calculatoarele, imprimantele, accesul la internet si softurile aflate la sediul societatii;
-Intretine centrala telefonica, aparatele telefonice si aparatele fax aflate la sediul societatii;
-Rezolva in cel mai scurt timp posibil problemele semnalate sau constatate legate de sistemele de calcul (hard si soft) care au aparut la sediul sau la punctele de lucru;
-Asigura configurarile necesare, intretinerea si buna functionare a softurilor cu care se lucreaza pe calculatoare;
-Se ingrijeste de siguranta sistemului de calcul, a datelor stocate in calculatoare (in special cele aflate in perioada de garantie) si a circulatiei de date in interiorul societatii;
-Gestioneaza, configureaza sistemul ERP.
- Cunoștințe in domeniul IT;
- Cunostinte operare PC;
- Experienta intr-o pozitie anterioara-constituie avantaj;
- Proactivitate, initiativa
- Rezolvarea problemelor - comunicare corespunzatoare
- Gandire analitica si creativa;
- Capacitatea de lucru in echipa;
- Tichete de masa ;
- Transport asigurat de catre societate;
- Pachet salarial in functie de cunostintele si aptitudinile candidatului;
- Instruire la locul de munca.
- Program de lucru : luni-vineri, intre orele 06:00-14:30 si 14:30 – 22:30,in doua schimburi.
Pentru un depozit din Sânpaul, căutăm colegi pentru poziția de Manipulant marfă.
- Participă activ la încărcarea/descărcarea mărfurilor sosite în/din autovehiculele de livrare;
- Manipularea mărfii din depozit cu ajutorul scanerului și listei de picking;
- Folosește liza electrică pentru operațiunile din depozit;
- Efectuează și verifică recepția fizică a mărfii sosite și celui în pregătire pentru livrare;
- Aranjează marfa pe paleții selectați (conform comenzii) .
- Abilități de comunicare foarte bune;
- Abilități de organizare;
- Mod de lucru precis și de abilitatea de a lucra în echipă;
-Abilitatea de a folosi scannerul/ de a învăța folosirea aparatului de scanner;
- Abilitatea de a lucra la termene limită.
- Pachet salarial în funcție de aptitudinile și experiența candidatului;
- Tichete de masă ;
- Bonusuri de performanță;
- Transport asigurat de către societatate;
- Instruire la locul de muncă.
Program de lucru: Luni-Vineri de la ora 8-17.
Dacă ești interesat să faci parte din echipa și să contribui la buna desfășurare a activităților din depozit, te încurajăm să aplici la această poziție. Așteptăm cu nerăbdare să te cunoaștem!