Joburi recente

Receptioner showroom/service Bucuresti


Adăugat: 17.03.2019

Pentru o companie nationala care activeaza in domeniul auto cautam Receptioner showroom/service.

Descrierea jobului:

Intampina clientii care intra in showroom si ii directioneaza;

Stabileşte programarea convenabilă pentru client şi atelier pe baza solicitării clientului;

Pregăteşte comenzile de lucru şi disponibilitatea resurselor de service astfel încât derularea reparatiei să se realizeze efecient;

Recepţionează clientul şi autovehiculul pentru întreţinere si reparaţii; documentează datele despre client, autovehicul şi starea autovehiculului în comanda de atelier;

Efectuează pe cât posibil constatările adecvate solicitărilor clienţilor consiliază clienţii ;

Cerinte:

Studii medii / superioare;

Abilitati foarte bune de comunicare, prezentare si negociere;

Persoana dinamica, energica, ambitioasa, orientata spre performanta;

Rigurozitate in planificarea si atingerea obiectivelor;

Respectarea termenelor limita;

Spirit de echipa, flexibilitate;

Atitudine pozitiva si proactiva;

Cunostinte operare PC (Microsoft Office);

Cunostinte avansate de limba engleza;

Beneficii Oferite:

Conditii de lucru excelente si oportunitatea dezvoltarii carierei intr-un mediu profesionist;

Bonus corelat cu performanta

Aplică la acest job!



Manager resurse umane -Tg.Mures


Adăugat: 07.03.2019

M&Co Hr Services recruteaza :Manager resurse umane.

Descrierea jobului:

- Asigurarea, recrutarea şi selecţia necesarului de personal;

- Intocmirea şi înregistrarea contractelor de muncă, actelor adiţionale, deciziilor ;

- Tine evidenţa registrului electronic de evidenţa salariaţilor;

- Intocmirea de evidenţe a angajaţilor, reactualizare organigramă;

- Evidenţa, actualizarea şi arhivarea dosarelor de personal;

- Intocmirea specificaţiilor de personal şi a fişelor de post;

-Organizarea de traininguri, cursuri de formare profesională în relaţie cu societăţi specializate în funcţie de necesităţile departamentelor;

- Realizează regulamentul de ordine interioara şi diferitele reglementari funcţionale şi urmăreşte ca fiecare angajat să ia la cunoştinţa întocmai conţinutul acestor documente.

Candidatul ideal:

- Studii superioare domeniul economic/uman;

- Experienta de minim 2 ani intr-o functie de executie;

- Cunostinte solide a legislatiei muncii;

- Abilităţi de coordonare, planificare şi organizare.

Aplică la acest job!



Mecanic service roti


Adăugat: 05.03.2019

Pentru o companie nationala care activeaza in domeniul auto cautam Mecanic service roti/ vulcanizator.

Descrierea jobului:

- efectuarea operațiunilor specifice schimburilor/reparațiilor de anvelope/roți;

Candidatul ideal:

- mecanic service roți sau muncitor necalificat cu posibilitatea de calificare;

- bun cunoscator sau pasionat de automobile;

- fire dinamică, sociabilă, comunicativă;

- seriozitate și bun simț;

- corectitudine și loialitate;

- experiența constituie un avantaj.

Aplică la acest job!



Controlling Manager-Tg.Mures


Adăugat: 05.03.2019

M&Co Hr Services recruteaza pentru o companie nationala care activeaza in domeniul auto:Controlling Manager.

Descrierea postului:

- Analiza veniturilor si cheltuielilor si repartizarea pe centrele de cost corespunzatoare;

- Analiza financiara;

- Analiza costurilor;

- Efectuarea operatiunilor de control intern;

- Elaborarea de bugete si previziuni;

- Colaborarea directa cu sefii de departamente;

- Raportare manageriala;

- Rapoarte zilnice, saptamanale, lunare cu privire la activitatea desfasurata;

- Cash management.

Cerinte:

- Studii superioare finalizate, profil Economic sau Informatica de gestiune;

- Experienta de minim 3 ani in cadrul departamentul financiar / controlling;

- Cunoastere exceptionala a Microsoft Excel;

- Foarte bune abilitati de organizare, analiza si comunicare;

- Capabil sa respecte termenele limita.

Oferim:

- Pachet salarial motivant;

-Mediu de lucru tanar si dinamic.

Aplică la acest job!



Sef depozit farmaceutic - Timisoara


Adăugat: 04.03.2019

Pentru o companie care activeaza in domeniul farmaceutic cautam Sef depozit farmaceutic.

Responsabilitati:

Supravegherea si coordonarea activitatii din cadrul depozitului de medicamente: receptia, depozitarea, manipularea, pregatirea si ambalarea medicamentelor, expeditia pentru livrare, inventarierea;

Coordoneaza activitatea de rechemare si retragere a medicamentelor in depozitul central, de la clientii directi si de la depozitele teritoriale;

Gestionarea stocurilor pentru produsele stupefiante si psihotrope;

Repunerea in circulatie a medicamentelor fara defecte care au facut obiectul unui retur de la farmacii;

Urmarirea produselor in curs de expirare;

Urmarirea distrugerii medicamentelor expirate, deteriorate;

Efectuarea autoinspectiilor conform graficului anual;

Organizarea activitatii personalului din depozit;

Intocmirea de rapoarte periodice legate de calitatea activităţii;

Cerinte:

Licentiat al Facultatii de Farmacie;

Experienta minim 2 ani pe un post similar;

Cunoasterea legislatiei in domeniul farmaceutic;

Abilitati de coordonare si planificare;

Responsabilitate, organizare si atentie;

Abilitati de comunicare, spirit de echipa;

Cunostinte operare PC (Word, Excel).

Beneficii:

Pachet salarial atractiv;

Mediu de lucru tanar si dinamic.

Aplică la acest job!



Auditor financiar Tg.Mures


Adăugat: 17.01.2019

Suntem în căutarea unui Auditor financiar intern care să vină în sprijinul echipei manageriale pentru realizarea obiectivelor și strategiilor financiare ale companiei.

Descrierea postului:

Elaborează planul de audit financiar anual și etapele realizării lui, corespunzător scopului și obiectivelor auditului;

Elaborează documentele specifice activității de audit intern și stabilește metodele de culegere a datelor; Inițiază, implementează și actualizează procedurile de lucru destinate asigurării unui sistem de control financiar și verifică respectarea acestora;

Efectuează auditul intern conform programării aprobată de conducere, verificând conformitatea și legalitatea activităților, încadrarea în plafoane valorice, eficiență, etc.

Efectuează controalele interne de detectare: confruntările cu banca, confruntarea balanței analitice cu cea sintetică, verifică documentele contabile, transferurile bancare, predările-primirile de gestiune, realitatea înregistrărilor contabile, etc.

Colectează elementele probante și întocmește rapoartele de audit fundamentate pe analiza obiectivă a datelor selectate;

Prezintă managementului concluziile și propunerile privind măsurile corective necesare pentru corijarea deficiențelor înregistrate cu scopul atingerii obiectivelor strategice ale companiei;

Inițiază și conduce ședințe intermediare și finale cu departamentele auditate pentru prezentarea rezultatelor și a propunerilor;

Participă în diverse proiecte ale companiei prin realizarea unor analize financiare, studii tehnice, control risc, documentații și training-uri de specialitate, etc.

Cerinte:

Studii superioare economice financiar-contabile;

Minima  experienta in audit/ controlor financiar;

Cunostinte de analiza economico-financiara;

Certificare CAFR-constituie avantaj;

Cunostinte bune de operare MS Office;

Oferim:

Pachet salarial motivant;

Mediu de lucru tanar si dinamic.

Aplică la acest job!



Economist contabil -salarizare Tg.Mures


Adăugat: 17.01.2019

M&Co Hr Services recruteaza: Economist contabil -salarizare.

Responsabilitati:

Verificarea conditilor de prezenta si centralizarea pontajelor;

Gestionarea comenzilor de tichete de masa/cadou;

Derularea procesului de payroll in programul de gestiune - procesare pontaje, concedii medicale, concedii de odihna, calculare grile/bonusuri, etc.

Intocmirea declaratiilor lunare;

Administrarea si gestionarea dosarelor de personal;

Administrare si actualizare baze de date angajati;

Intocmire adeverinte / adrese / diverse documente pentru salariati;

Gestionarea tuturor tipurilor de concediu;

Depunerea concediilor medicale si a documentatiei aferenta la Casa de sanatate;

Elaborarea rapoartelor si statisticilor de personal solicitate de conducerea societatii / autoritati;

Cerinte:

Experienta pe o pozitie similara 2-3 ani;

Cunostinte temeinice de legislatia muncii / salarizare;

Cunostinte bune operare PC (Word, Excel, Outlook) – min. nivel mediu;

Cunostinte de limba maghiara – mediu/avansat-constituie avantaj;

Abilitati excelente de organizare, planificare, comunicare si relationare;

Capacitatea de a lucra sub presiune, de a respecta termenele si de a indeplini sarcinile la timp;

Persoana ordonata, responsabila, atenta la detalii;

Permis cat. B;

Oferim:

Oportunitati de dezvoltare a carierei in cadrul organizatiei;

Mediu de lucru placut si dinamic;

Sansa de a face parte dintr-o echipa.

Aplică la acest job!



Asistent comercial-Bucuresti


Adăugat: 17.01.2019

Cautam pentru o companie nationala din domeniul auto : Asistent comercial .

Responsabilitati:

-Receptia tuturor facturilor de marfa sosite la sediul societatii ;

-Mentinerea legaturii cu furnizori de marfa;

-Urmarirea stocului firmei, raportare continua privind stocul actual, stocul vechi;

-Actualizarea saptamanala a tabelelor de stocuri cu articolele noi;

-Analiza stocului;

-Intocmirea si urmarirea comenzilor de transfer;

-Urmarirea permanenta a comenzilor intercompanii;

-Intocmirea avizelor, facturilor si a documentelor de transport ;

Cerinte:

-Studii medii:

- Bune abilitati de comunicare,

- Perseverenta, capacitate de organizare. 

Aplică la acest job!