Joburi recente

Grafician


Adăugat: 16.09.2019

Pentru o companie internațională, care activează în domeniul imprimării industriale în Tîrgu-Mureș, căutăm: Grafician flexo: Responsabilitățile principale: - realizarea și montajul machetelor grafice, - adaptarea desenelor vectoriale, - prelucrarea imaginilor și - inspecția produsului final. Candidatul ideal: - are minim 1 an experiență în grafică vectorială ( grafician DTP/pre-press si pregatire grafica pentru imprimare flexo sau offset), - cunoaște la nivel mediu programele Adobe Illustrator si Photoshop, - vorbește limba engleză și - este responsabil și atent la detalii. Oferta noastră: - salariul net fix, - bonusuri lunare în funcție de performanță, - - telefon mobil și - tichete de masă.

Aplică la acest job!



Asistent comercial-Bucuresti


Adăugat: 13.09.2019

Cautam pentru o companie nationala din domeniul auto : Asistent comercial .

Responsabilitati:

-Receptia tuturor facturilor de marfa sosite la sediul societatii ;

-Mentinerea legaturii cu furnizori de marfa;

-Urmarirea stocului firmei, raportare continua privind stocul actual, stocul vechi;

-Actualizarea saptamanala a tabelelor de stocuri cu articolele noi;

-Analiza stocului;

-Intocmirea si urmarirea comenzilor de transfer;

-Urmarirea permanenta a comenzilor intercompanii;

-Intocmirea avizelor, facturilor si a documentelor de transport ;

Cerinte:

-Studii medii:

- Bune abilitati de comunicare,

- Perseverenta, capacitate de organizare. 

Aplică la acest job!



Specialist marketing-Bucuresti


Adăugat: 10.09.2019

Cautam pentru o companie nationala care activeaza in domeniul auto: Specialist marketing.

Responsabilitati:

- Participa la elaborarea strategiei de comunicare si marketing a companiei.

- Orientat catre client si catre intelegerea profilului consumatorului si clientului.

- Contribuie la dezvoltarea de proiecte noi care sa promoveze produsele si serviciile companiei.

- Implementeaza strategia de marketing la nivel de agentii.

- Contribuie la elaboarea planului de marketing.

- Elaboreaza materialele de marketing necesare in agentii.

- Mentine legatura cu furnizorii si partenerii.

- Acorda suport colegilor de echipa.

- Organizarea evenimentelor interne si externe.

Cerinte:

- Studii superioare specializare marketing;

- Experienta anterioara de minim 2 an in marketing;

- Dinamism si dorinta de noi provocari;

- Capacitatea si dorinta de a lucra in echipa;

- Motivat si pasionat;

- Capacitati de analiza si raportare;

- Bune capacitati de organizare si planificare;

- Limba engleza nivel avansat.

Pachet Beneficii:

- Telefon de serviciu;

- Laptop;

- Masina de serviciu (pentru deplasari);

- Bonuri de masa ;

- Cursuri perfectionare. 

Aplică la acest job!



Controlling Manager-Tg.Mures


Adăugat: 09.09.2019

M&Co Hr Services recruteaza pentru o companie nationala care activeaza in domeniul auto:Controlling Manager.

Descrierea postului:

- Analiza veniturilor si cheltuielilor si repartizarea pe centrele de cost corespunzatoare;

- Analiza financiara;

- Analiza costurilor;

- Efectuarea operatiunilor de control intern;

- Elaborarea de bugete si previziuni;

- Colaborarea directa cu sefii de departamente;

- Raportare manageriala;

- Rapoarte zilnice, saptamanale, lunare cu privire la activitatea desfasurata;

- Cash management.

Cerinte:

- Studii superioare finalizate, profil Economic sau Informatica de gestiune;

- Experienta de minim 3 ani in cadrul departamentul financiar / controlling;

- Cunoastere exceptionala a Microsoft Excel;

- Foarte bune abilitati de organizare, analiza si comunicare;

- Capabil sa respecte termenele limita.

Oferim:

- Pachet salarial motivant;

-Mediu de lucru tanar si dinamic.

Aplică la acest job!



Auditor financiar Tg.Mures


Adăugat: 03.09.2019

Suntem în căutarea unui Auditor financiar intern care să vină în sprijinul echipei manageriale pentru realizarea obiectivelor și strategiilor financiare ale companiei.

Descrierea postului:

Elaborează planul de audit financiar anual și etapele realizării lui, corespunzător scopului și obiectivelor auditului;

Elaborează documentele specifice activității de audit intern și stabilește metodele de culegere a datelor; Inițiază, implementează și actualizează procedurile de lucru destinate asigurării unui sistem de control financiar și verifică respectarea acestora;

Efectuează auditul intern conform programării aprobată de conducere, verificând conformitatea și legalitatea activităților, încadrarea în plafoane valorice, eficiență, etc.

Efectuează controalele interne de detectare: confruntările cu banca, confruntarea balanței analitice cu cea sintetică, verifică documentele contabile, transferurile bancare, predările-primirile de gestiune, realitatea înregistrărilor contabile, etc.

Colectează elementele probante și întocmește rapoartele de audit fundamentate pe analiza obiectivă a datelor selectate;

Prezintă managementului concluziile și propunerile privind măsurile corective necesare pentru corijarea deficiențelor înregistrate cu scopul atingerii obiectivelor strategice ale companiei;

Inițiază și conduce ședințe intermediare și finale cu departamentele auditate pentru prezentarea rezultatelor și a propunerilor;

Participă în diverse proiecte ale companiei prin realizarea unor analize financiare, studii tehnice, control risc, documentații și training-uri de specialitate, etc.

Cerinte:

Studii superioare economice financiar-contabile;

Minima  experienta in audit/ controlor financiar;

Cunostinte de analiza economico-financiara;

Certificare CAFR-constituie avantaj;

Cunostinte bune de operare MS Office;

Oferim:

Pachet salarial motivant;

Mediu de lucru tanar si dinamic.

Aplică la acest job!