M&Co HR Services recrutează pentru o companie națională specializată în instalații și echipamente de încălzire: Facturist.
- Verificarea și predarea facturilor de aprovizionare către contabilitate;
- Atribuții contabilitate primară : verificare avize,facturi;
-Recepția facturilor de aprovizionare;
- Urmărirea stadiului de pregătire a comenzilor;
- Introducerea documentelor privind mișcarea stocului de marfă;
- Răspunde de activarea comenzilor de transport ,zone de livrare.
- Persoană cu inițiativă, responsabilă și cu spirit de echipă;
- Cunoștințe bune de operare Microsoft Office (Word, Excel, Outlook);
- Cunoștințe de warehouse management - reprezintă avantaj.
- Posibilitatea de dezvoltare profesională;
- Instruire la locul de muncă;
-Tichete de masă : 20 ron /zi lucrată;
- Bonusuri .
M& Co HR Services recrutează pentru o companie națională specializată în instalații și echipamente de încălzire: Asistent analist .
- Răspunde de acordarea derogărilor de credit;
- Urmărește si verifică zilnic respectarea condițiilor de derogare;
- Trimite notificări șefii punctelor de lucru despre clienții intrați în insolvență;
- Aranjează și ține evidența contractelor și a instrumentelor de plată primate de la clienți.
- Lunar verifica in sistemul ERP persoanele fizice cu datorii, dupa care discuta cu agentii si / sau sefii punctelor de lucru pentru o solutionare cat mai rapida a situatiei.
- Persoană cu inițiativă, responsabilă și cu spirit de echipă;
- Studii economice;
-Cunoștințe bune de operare Microsoft Office (Word, Excel, Outlook);
- Cunoștințe soft ERP - reprezintă avantaj.
- Posibilitatea de dezvoltare profesională;
- Instruire la locul de muncă;
- Salar in functie de experiență;
- Tichete de masă : 20 ron /zi lucrată;
- Bonusuri.
M&Co HR Services recrutează pentru o companie națională specializată în instalații și echipamente de încălzire: Analist prețuri
- Sa controleze discounturile acordate clientilor pe diferite grile de discounturi conform politicii interne de preturi;
- Va fi responsabil(a) de completarea tuturor grilelor de discounturi din ERP;
- Va fi responsabil(a) de verificarea periodica a preturilor din B2B si ERP iar in cazul unor diferente de corectarea acestora;
- Va controla si gestiona preturile de lista nete din sistem;
- Va fi responsabil(a) de atasarea listelor de preturi nete pe clienti in functie de zona din care face parte - Va pregati periodic situatie cu produsele nestocabile greu vandabile si va propune scaderi de pret la ele pentru a le vinde.
- Totodata va pregati Promotii in sectiunea special dedicata din sistemul online de vanzari si va analiza periodic vanzarile din promotii
- Va analiza activitatea agentilor pe vanzari din produse promotionale si va propune sistem de bonusare pentru ei;
- Va analiza preturile concurentei la produsele de baza si va veni cu propuneri de a corela preturile noastre de lista cu cele ale lor;
- Va veni cu propuneri de reducere cost pentru a fi competitivi cu produsele cu costuri mari (intrari vechi); Va face reevaluarea costurilor periodic (saptamanal) din sistem.
- Persoană cu inițiativă, responsabilă și cu spirit de echipă;
- Studii economice;
- Cunoștințe bune de operare Microsoft Office (Word, Excel, Outlook);
- Cunoștințe soft ERP - reprezintă avantaj.
- Posibilitatea de dezvoltare profesională;
- Instruire la locul de muncă;
- Pachet salarial corelat in functie de experiență:
- Tichete de masă : 20 ron /zi lucrată;
- Bonusuri