Joburi recente

Asistent marketing &PR


Adăugat: 28.11.2019

Pentru o companie care activeaza in domeniul farmaceutic cautam: Asistent marketing &PR

Obiectivul postului:

- Susținerea comunicării externe și interne a companiei prin intermediul diferitelor canale de comunicare. Principalele responsabilități:

- realizarea materialelor de comunicare offline și online; generare, publicare și distribuire de conținut (text, imagini, video sau HTML), crearea și/sau emiterea cerințelor pentru conceptul vizual și urmărirea creării materialelor;

- organizarea de evenimente, conferințe;

- dezvoltarea, implementarea de proiecte noi corporate;

- monitorizarea presei, elaborarea unor instrumente și modalități de monitorizarea imaginii firmei în comunitate (chestionare, sondaje etc.).

Profilul candidatului ideal:

- studii superioare în domeniul: Comunicare, Jurnalism, Marketing;

- cunoașterea limbii engleze (nivel mediu /avansat);

- abilități de comunicare și organizare evenimente;

- experiență în utilizarea calculatorului, a aplicațiilor online şi social media (Word, Excel, Power Point, Adobe Photohop/Adobe Illustrator/Corel Draw

- minim competențe de începător, Mailchimp);

- cunoașterea regulilor de administrare și menținere a conturilor de social media, cunoștințe in domeniul SEO, Google Adwords, Google Analytics;

- experiență;

- creativitate, flexibilitate, empatie;

Oferim:

- Mediu de lucru tânăr și dinamic;

- Tichete de masă, bonusuri:

- Posibilitatea de dezvoltare ,promovare.

Aplică la acest job!



Lucrator gestionar depozit


Adăugat: 28.11.2019

Pentru o companie nationala care activeaza in domeniul auto/anvelope cautam : Lucrator gestionar depozit.

Descrierea jobului

- Gestionarea activitatii din cadrul depozitului:

- Receptie marfa,

- Depozitare marfa,

- Pregatirea produselor Oferim:

-Mediu de lucru tanar si posibilitate de avansare;

-Tichete de masa;

-Bonusuri.

Aplică la acest job!



Controlling Manager-Tg.Mures


Adăugat: 28.11.2019

M&Co Hr Services recruteaza pentru o companie nationala care activeaza in domeniul auto:Controlling Manager.

Descrierea postului:

- Analiza veniturilor si cheltuielilor si repartizarea pe centrele de cost corespunzatoare;

- Analiza financiara;

- Analiza costurilor;

- Efectuarea operatiunilor de control intern;

- Elaborarea de bugete si previziuni;

- Colaborarea directa cu sefii de departamente;

- Raportare manageriala;

- Rapoarte zilnice, saptamanale, lunare cu privire la activitatea desfasurata;

- Cash management.

Cerinte:

- Studii superioare finalizate, profil Economic sau Informatica de gestiune;

- Experienta de minim 3 ani in cadrul departamentul financiar / controlling;

- Cunoastere exceptionala a Microsoft Excel;

- Foarte bune abilitati de organizare, analiza si comunicare;

- Capabil sa respecte termenele limita.

Oferim:

- Pachet salarial motivant;

-Mediu de lucru tanar si dinamic.

Aplică la acest job!



Specialist marketing-Bucuresti


Adăugat: 28.11.2019

Cautam pentru o companie nationala care activeaza in domeniul auto: Specialist marketing.

Responsabilitati:

- Participa la elaborarea strategiei de comunicare si marketing a companiei.

- Orientat catre client si catre intelegerea profilului consumatorului si clientului.

- Contribuie la dezvoltarea de proiecte noi care sa promoveze produsele si serviciile companiei.

- Implementeaza strategia de marketing la nivel de agentii.

- Contribuie la elaboarea planului de marketing.

- Elaboreaza materialele de marketing necesare in agentii.

- Mentine legatura cu furnizorii si partenerii.

- Acorda suport colegilor de echipa.

- Organizarea evenimentelor interne si externe.

Cerinte:

- Studii superioare specializare marketing;

- Experienta anterioara de minim 2 an in marketing;

- Dinamism si dorinta de noi provocari;

- Capacitatea si dorinta de a lucra in echipa;

- Motivat si pasionat;

- Capacitati de analiza si raportare;

- Bune capacitati de organizare si planificare;

- Limba engleza nivel avansat.

Pachet Beneficii:

- Telefon de serviciu;

- Laptop;

- Masina de serviciu (pentru deplasari);

- Bonuri de masa ;

- Cursuri perfectionare. 

Aplică la acest job!



Tehnician service -Tg.Mures


Adăugat: 28.11.2019

Recrutam TEHNICIAN SERVICE pentru o companie care dezvoltă, proiectează și fabrică echipamente de curățenie la presiune înaltă.

Responsabilitati principale:

- Interventii tehnice: fie preventive fie pentru constatare si remedierea defectiunilor existente;

- Asamblarea si punerea in functiune a unor echipamente noi;

- Efectuarea de revizii periodice ale echipamentelor.

Candidatul ideal:

-Studii medii;

- Atitudine proactivă;

- Orientare către client;

- Colaborare și lucru în echipă;

- Permis de conducere categoria B;

- Disponibilitate pentru deplasări și pentru munca pe teren;

- Experiența într-un post similar constituie avantaj.

Oferta:

- Muncă plină de realizări;

- Echipă de lucru și profesionistă;

- Echipament de lucru profesional și de nouă generație;

- Salar și beneficii atractive

Aplică la acest job!



Asistent manager


Adăugat: 28.11.2019

Pentru o companie care activeaza in domeniul farmaceutic cautam :Asistent manager

Responsabilitati:

Pregatirea de rapoarte si analize;

Mentinerea relatiei cu partenerii aflati in directa legatura cu directorul general;

Elaborarea și redactarea documentelor și situațiilor cerute de management;

Asigura respectarea termenelor de livrare a proiectelor /departamente;

Candidatul ideal: Cunoștințe de limba engleză, la nivel avansat;

Experiența în domeniul administrativ;

Foarte buna stapanire a pachetului Microsoft Office (Word, Excel, Outlook, Acces).

Oferim:

Pachet salarial motivant;

Conditii de munca intr-un climat profesional;

Posibilitate de avansare.

Aplică la acest job!



Asistent comercial-Bucuresti


Adăugat: 25.11.2019

Cautam pentru o companie nationala din domeniul auto : Asistent comercial .

Responsabilitati:

-Receptia tuturor facturilor de marfa sosite la sediul societatii ;

-Mentinerea legaturii cu furnizori de marfa;

-Urmarirea stocului firmei, raportare continua privind stocul actual, stocul vechi;

-Actualizarea saptamanala a tabelelor de stocuri cu articolele noi;

-Analiza stocului;

-Intocmirea si urmarirea comenzilor de transfer;

-Urmarirea permanenta a comenzilor intercompanii;

-Intocmirea avizelor, facturilor si a documentelor de transport ;

Cerinte:

-Studii medii:

- Bune abilitati de comunicare,

- Perseverenta, capacitate de organizare. 

Aplică la acest job!



Grafician


Adăugat: 24.11.2019

Pentru o companie internațională, care activează în domeniul imprimării industriale în Tîrgu-Mureș, căutăm: Grafician flexo:

Responsabilitățile principale:

- realizarea și montajul machetelor grafice,

- adaptarea desenelor vectoriale,

- prelucrarea imaginilor și - inspecția produsului final.

Candidatul ideal:

- are minim 1 an experiență în grafică vectorială ( grafician DTP/pre-press si pregatire grafica pentru imprimare flexo sau offset),

- cunoaște la nivel mediu programele Adobe Illustrator si Photoshop,

- vorbește limba engleză și - este responsabil și atent la detalii.

Oferta noastră:

- salariul net fix,

- bonusuri lunare în funcție de performanță,

- telefon mobil

- tichete de masă.

Aplică la acest job!



Auditor financiar Tg.Mures


Adăugat: 11.11.2019

Suntem în căutarea unui Auditor financiar intern care să vină în sprijinul echipei manageriale pentru realizarea obiectivelor și strategiilor financiare ale companiei.

Descrierea postului:

Elaborează planul de audit financiar anual și etapele realizării lui, corespunzător scopului și obiectivelor auditului;

Elaborează documentele specifice activității de audit intern și stabilește metodele de culegere a datelor; Inițiază, implementează și actualizează procedurile de lucru destinate asigurării unui sistem de control financiar și verifică respectarea acestora;

Efectuează auditul intern conform programării aprobată de conducere, verificând conformitatea și legalitatea activităților, încadrarea în plafoane valorice, eficiență, etc.

Efectuează controalele interne de detectare: confruntările cu banca, confruntarea balanței analitice cu cea sintetică, verifică documentele contabile, transferurile bancare, predările-primirile de gestiune, realitatea înregistrărilor contabile, etc.

Colectează elementele probante și întocmește rapoartele de audit fundamentate pe analiza obiectivă a datelor selectate;

Prezintă managementului concluziile și propunerile privind măsurile corective necesare pentru corijarea deficiențelor înregistrate cu scopul atingerii obiectivelor strategice ale companiei;

Inițiază și conduce ședințe intermediare și finale cu departamentele auditate pentru prezentarea rezultatelor și a propunerilor;

Participă în diverse proiecte ale companiei prin realizarea unor analize financiare, studii tehnice, control risc, documentații și training-uri de specialitate, etc.

Cerinte:

Studii superioare economice financiar-contabile;

Minima  experienta in audit/ controlor financiar;

Cunostinte de analiza economico-financiara;

Certificare CAFR-constituie avantaj;

Cunostinte bune de operare MS Office;

Oferim:

Pachet salarial motivant;

Mediu de lucru tanar si dinamic.

Aplică la acest job!