-Înființarea Showroomuriilor pe teritoriul țării ;
-Menține legătura (în scris) cu furnizori și subcontractanti, pentru toate problemele care privesc proiectul;
-Evaluează necesarul de resurse umane, informaționale, financiare pentru realizarea proiectului;
-Elaborează un sistem de raportare pentru a realiza o informare corectă și obiectivă a tuturor persoanelor implicate in proiect;
După deschiderea unei punct de lucru:
-Evaluează impactul pe care l-a avut proiectul asupra clientilor;
-Stabilește conform structurii organizatorice sarcinile și responsabilitățile personalului din subordine, in baza fișelor de post;
-Verifică pontajul lunar pentru personalul din subordine și-l transmite Departamentului Resurse Umane;
-Organizează acordarea concediului de odihnă și a zilelor libere pentru personalul din subordine;
-Negociază salariile personalului din subordine si aprobă sistemul de bonusare conform Regulamentului Intern si procedurilor specifice firmei.
- Studii superioare;
- Abilităţi manageriale si de leadership;
- Minim patru ani de experiență în management și vânzare;
-Disponibil pentru deplasare pe teritoriul țării;
- Cunostinte operare PC ;
- Bune abilități de comunicare, negociere, rezolvarea problemelor;
- Gândire analitică, strategică, orientare spre performanță, rezultate și muncă in echipă.
- Pachet salarial financiar corelat cu experiența și aptitudinile candidatului;
- Tichete de masă;
-Bonusuri de performanță;
-Telefon,laptop de serviciu.
- Promovează medicilor produsele din portofoliu;
-Identifică necesitățile clienților privind produsele din portofoliu
- Oferă toate informațiile necesare medicilor;
- Menținerea unei bune relații cu clienții firmei.
- Întocmirea documentației necesare ofertării;
- Întocmește rapoarte lunare de activitate și le transmite conducerii.
- Bune abilități de comunicare, negociere și persuasiune;
- Orientare către client, atitudine pro-activă;
- Dinamism și perseverență în atingerea obiectivelor;
-Bune cunoștințe de operare PC;
- Disponiblitate pentru deplasări;
-Limba engleză la nivel conversațional;
- Permis de conducere categoria B și Experiența într-un domeniu similar sau studiile de specialitate,reprezintă avantaj.
- Pachet salarial corelat cu experienta si aptitudinile candidatului;
- Tichete de masă; Salar de bază;
- Sistem de bonusare;
- Mediu de lucru tânăr și dinamic;
- Mașină de serviciu;
- Oportunități de avansare.
- Elaborează strategia și politicile de marketing ale firmei împreună cu Agenția de Marketing existent și asigură implementarea acestora;
- Configurează sisteme de control, pentru campanii de marketing și activități online;
- Implementează planuri de marketing, care includ conținut tipărit, difuzat și online;
- Creează campanii de publicitate;
- Monitorizează permanent piața și concurența în vederea actualizării și / sau modificării strategiei și politicilor de marketing ale firmei;
- Efectuarea cercetării de piață, pentru a identifica oportunitățile de marketing și pentru a negocia acoperirea media;
- Dezvoltă politici de prețuri pentru produsele deja lansate pe piață sau pentru cele noi împreună cu departamentul de vânzări;
- Menține o vizibilitate ridicată a brandului prin diverse evenimente;
- Creează, menține și consolidează brandul general al organizației prin toate căile media.
- Studii superioare în domeniul marketing/comunicații ;
- Minim patru ani de experiență în managementul conținutului, scriere creativă, concepte de publicitate și negocieri media;
- Cunoștințe de specialitate ale sistemelor de management de conținut (CMS);
- Abilități organizatorice solide și orientat către detalii.
- Cunoștință în Microsoft Office, Photoshop și pachete de editare web, pentru a putea urmării și delega sarciniile subordonațiilor din department. (echipă)
- Pachet financiar corelat cu aptitudinile și experiența;
- Tichete de masă;
- Mediu de lucru plăcut, inovativ, cu provocări profesionale;
- Echipă tânără, dinamică;
- Posibilitate de dezvoltarea carierei în cadrul firmei.