Joburi recente

Director dezvoltare B2C


Adăugat: 28.03.2023

Responsabilități:

-Înființarea Showroomuriilor pe teritoriul țării ;

-Menține legătura (în scris) cu furnizori și subcontractanti, pentru toate problemele care privesc proiectul;

-Evaluează necesarul de resurse umane, informaționale, financiare pentru realizarea proiectului;

-Elaborează un sistem de raportare pentru a realiza o informare corectă și obiectivă a tuturor persoanelor implicate in proiect;

După deschiderea unei punct de lucru:

-Evaluează impactul pe care l-a avut proiectul asupra clientilor;

-Stabilește conform structurii organizatorice sarcinile și responsabilitățile personalului din subordine, in baza fișelor de post;

-Verifică pontajul lunar pentru personalul din subordine și-l transmite Departamentului Resurse Umane;

-Organizează acordarea concediului de odihnă și a zilelor libere pentru personalul din subordine;

-Negociază salariile personalului din subordine si aprobă sistemul de bonusare conform Regulamentului Intern si procedurilor specifice firmei.

Candidatul ideal:

- Studii superioare;

- Abilităţi manageriale si de leadership;

- Minim patru ani de experiență în management și vânzare;

-Disponibil pentru deplasare pe teritoriul țării;

- Cunostinte operare PC ;

- Bune abilități de comunicare, negociere, rezolvarea problemelor;

- Gândire analitică, strategică, orientare spre performanță, rezultate și muncă in echipă.

Beneficii:

- Pachet salarial financiar corelat cu experiența și aptitudinile candidatului;

- Tichete de masă;

-Bonusuri de performanță;

-Telefon,laptop de serviciu.

Aplică la acest job!



Reprezentant vânzări - aparatură medicală


Adăugat: 28.03.2023

 Responsabilități :

- Promovează medicilor produsele din portofoliu;

-Identifică necesitățile clienților privind produsele din portofoliu

- Oferă toate informațiile necesare medicilor;

- Menținerea unei bune relații cu clienții firmei.

- Întocmirea documentației necesare ofertării;

- Întocmește rapoarte lunare de activitate și le transmite conducerii.

Cerințe :

- Bune abilități de comunicare, negociere și persuasiune;

- Orientare către client, atitudine pro-activă;

- Dinamism și perseverență în atingerea obiectivelor;

-Bune cunoștințe de operare PC;

- Disponiblitate pentru deplasări;

-Limba engleză la nivel conversațional;

- Permis de conducere categoria B și Experiența într-un domeniu similar sau studiile de specialitate,reprezintă avantaj.

Beneficii :

- Pachet salarial corelat cu experienta si aptitudinile candidatului;

- Tichete de masă; Salar de bază;

- Sistem de bonusare;

- Mediu de lucru tânăr și dinamic;

- Mașină de serviciu;

- Oportunități de avansare.

Aplică la acest job!



Coordonator departament marketing


Adăugat: 28.03.2023

 

Responsabilități principale:

- Elaborează strategia și politicile de marketing ale firmei împreună cu Agenția de Marketing existent și asigură implementarea acestora;

- Configurează sisteme de control, pentru campanii de marketing și activități online;

- Implementează planuri de marketing, care includ conținut tipărit, difuzat și online;

- Creează campanii de publicitate;

- Monitorizează permanent piața și concurența în vederea actualizării și / sau modificării strategiei și politicilor de marketing ale firmei;

- Efectuarea cercetării de piață, pentru a identifica oportunitățile de marketing și pentru a negocia acoperirea media;

- Dezvoltă politici de prețuri pentru produsele deja lansate pe piață sau pentru cele noi împreună cu departamentul de vânzări;

- Menține o vizibilitate ridicată a brandului prin diverse evenimente;

- Creează, menține și consolidează brandul general al organizației prin toate căile media.

Candidatul ideal:

- Studii superioare în domeniul marketing/comunicații ;

- Minim patru ani de experiență în managementul conținutului, scriere creativă, concepte de publicitate și negocieri media;

- Cunoștințe de specialitate ale sistemelor de management de conținut (CMS);

- Abilități organizatorice solide și orientat către detalii.

- Cunoștință în Microsoft Office, Photoshop și pachete de editare web, pentru a putea urmării și delega sarciniile subordonațiilor din department. (echipă)

Ofertă:

- Pachet financiar corelat cu aptitudinile și experiența;

- Tichete de masă;

- Mediu de lucru plăcut, inovativ, cu provocări profesionale;

- Echipă tânără, dinamică;

- Posibilitate de dezvoltarea carierei în cadrul firmei.

 

 

Aplică la acest job!