Joburi recente

Electrician auto


Adăugat: 30.04.2024

Pentru un service auto din Tg-Mures, recrutam Electrician auto.

Responsabilităţi:

- Diagnosticarea disfunctionalitatilor la sistemul electric al autovehiculelor;

- Remediere instalatii electronice auto;

- Diagnostic computerizat si service intretinere aer conditionat;

Candidatul ideal:

- Experienta pe un post similar de minim 2-3 ani;

- Studii medii tehnice sau scoala profesionala de profil;

- Indemanare, precizie si rigurozitate in efectuarea operatiilor specifice;

- Abilitatea de a stabili si mentine relatii bune cu clientii si furnizorii.

Beneficii oferite:

- Pachet salarial financiar corelat cu experienta si aptitudinile candidatului;

- Tichete de masa ;

- Bonusuri de performanta;

- Mediu de lucru modern si dinamic.

-Program de lucru Luni- Vineri ,in doua schimburi 7.30-15.30 ;15.30-22 si in fiecare a treia saptamana sambata 8.00-13.00

Aplică la acest job!



Manipulant marfă


Adăugat: 30.04.2024

Pentru un depozit din Sânpaul, căutăm colegi pentru poziția de Manipulant marfă.

Responsabilități:

- Participă activ la încărcarea/descărcarea mărfurilor sosite în/din autovehiculele de livrare;

- Manipularea mărfii din depozit cu ajutorul scanerului și listei de picking;

- Folosește liza electrică pentru operațiunile din depozit;

- Efectuează și verifică recepția fizică a mărfii sosite și celui în pregătire pentru livrare;

- Aranjează marfa pe paleții selectați (conform comenzii) .

Candidatul ideal:

- Abilități de comunicare foarte bune;

- Abilități de organizare;

- Mod de lucru precis și de abilitatea de a lucra în echipă;

-Abilitatea de a folosi scannerul/ de a învăța folosirea aparatului de scanner;

- Abilitatea de a lucra la termene limită.

Ofertă:

- Pachet salarial în funcție de aptitudinile și experiența candidatului;

- Tichete de masă ;

- Bonusuri de performanță;

- Transport asigurat de către societatate;

- Instruire la locul de muncă.

Program de lucru: Luni-Vineri de la ora 8-17.

Dacă ești interesat să faci parte din echipa și să contribui la buna desfășurare a activităților din depozit, te încurajăm să aplici la această poziție. Așteptăm cu nerăbdare să te cunoaștem!

Aplică la acest job!



Reprezentant comercial zona Cluj/Salaj


Adăugat: 30.04.2024

M&Co HR Services recrutează pentru clientul său, unul dintre cei mai mari distribuitori de anvelope din România, un Reprezentant comercial, care să se alăture echipei de vânzări, pentru zona Cluj/Sălaj.

Responsabilitățile rolului:

- Consolidarea și menținerea relațiilor cu clienții deja existenți;

- Dezvoltarea portofoliului de clienți;

- Gestionarea ofertelor de preț;

- Întocmirea documentației necesare ofertării;

- Asigurarea asistenței tehnice și comerciale clienților din portofoliu și noilor clienți prin consilierea acestora;

- Negocierea, încheierea și asigurarea executării contractelor și acordurilor comerciale;

- Urmărirea plăților către furnizori și a plăților efectuate de către clienți;

- Întocmirea rapoartelor lunare de activitate și transmiterea acestora către conducerea societății.

Profilul candidatului:

- Experiență anterioară în vânzări, pe un rol similar;

- Cunoștințele din industria de anvelope și/sau experiența de lucru în domeniul automotive (anvelope/piese/auto) reprezintă un avantaj;

- Bune abilități de comunicare, negociere și persuasiune;

- Orientare către client și atitudine pro-activă;

- Dinamism și perseverență în atingerea obiectivelor;

- Capacitate de a lucra atât independent cât și ca parte a unei echipe;

- Bune cunoștințe de operare PC (Outlook, Word, Excel);

- Disponiblitate pentru deplasări pe teren;

- Permis de conducere categoria B.

Beneficii:

- Pachet salarial financiar corelat cu experiența și aptitudinile candidatului;

- Card de tichete de masă;

- Vouchere de vacanță; Bonusuri de performanță;

- Training-uri și formări de specialitate în scop de dezvoltare;

- Pentru desfășurarea activității compania asigură laptop, telefon, mașină de serviciu și card de combustibil.

Aplică la acest job!



Reprezentant comercial zona Bistrita/Harghita


Adăugat: 30.04.2024

M&Co HR Services recrutează pentru clientul său, unul dintre cei mai mari distribuitori de anvelope din România, un Reprezentant comercial, care să se alăture echipei de vânzări, pentru zona Bistrița/Harghita.

Responsabilitățile rolului:

- Consolidarea și menținerea relațiilor cu clienții deja existenți;

- Dezvoltarea portofoliului de clienți;

- Gestionarea ofertelor de preț;

- Întocmirea documentației necesare ofertării;

- Asigurarea asistenței tehnice și comerciale clienților din portofoliu și noilor clienți prin consilierea acestora;

- Negocierea, încheierea și asigurarea executării contractelor și acordurilor comerciale;

- Urmărirea plăților către furnizori și a plăților efectuate de către clienți;

- Întocmirea rapoartelor lunare de activitate și transmiterea acestora către conducerea societății.

Profilul candidatului:

- Experiență anterioară în vânzări, pe un rol similar;

- Cunoștințele din industria de anvelope și/sau experiența de lucru în domeniul automotive (anvelope/piese/auto) reprezintă un avantaj;

- Bune abilități de comunicare, negociere și persuasiune;

- Orientare către client și atitudine pro-activă;

- Dinamism și perseverență în atingerea obiectivelor;

- Capacitate de a lucra atât independent cât și ca parte a unei echipe;

- Bune cunoștințe de operare PC (Outlook, Word, Excel);

- Disponiblitate pentru deplasări pe teren; Permis de conducere categoria B.

- Candidatul ideal de preferat să fie din zona Mureș,sau din județele Bistrița Năsăud/Harghita.

Beneficii:

- Pachet salarial financiar corelat cu experiența și aptitudinile candidatului;

- Card de tichete de masă;

- Vouchere de vacanță;

- Bonusuri de performanță;

- Training-uri și formări de specialitate în scop de dezvoltare

- Pentru desfășurarea activității compania asigură laptop, telefon, mașină de serviciu și card de combustibil.

Aplică la acest job!



Operator depozit - piese auto


Adăugat: 30.04.2024

M&Co HR Services recrutează pentru partenerul său din domeniul auto : OPERATOR DEPOZIT pentru Tîrgu-Mureș:

Responsabilități principale:

- Amplasarea mărfurilor recepționate în depozit (depozitare cod de bare);

- Pregătirea mărfurilor pentru expediere (listare);

- Manipularea mărfurilor în depozit;

- Verificarea calitativă/cantitativă a mărfurilor și supravegherea acestora;

- Menținerea curățeniei și a ordinii în depozit.

Cerințe:

- Aptitudini bune de învățare și

- Mod de lucru precis;

- Experiență pe un post similar.

Ofertă:

- Pachet financiar corelat cu aptitudinile și experiența;

- Tichete de masă;

- Posibilitate de avansare și

- Program de lucru intr-un schimb de luni -vineri 8h/zi

Aplică la acest job!



Montator sisteme fotovoltaice


Adăugat: 29.04.2024

Recrutăm Montator sisteme fotovoltaice/ asistent intalații electrice pentru o companie care oferă consultanță, proiectare, montare și mentenanță a panourilor fotovoltaice.

Responsabilități:

- Instalarea și montarea panourilor fotovoltaice conform specificațiilor tehnice și a planurilor de proiect;

- Colaborarea strânsă cu echipa de montaj și electricieni;

- Diagnosticarea și rezolvarea oricăror probleme tehnice ce pot apărea în timpul montajului.

Cerințe:

- Abilități fizice pentru manipularea și montarea panourilor;

- Abilități de rezolvare a problemelor;

- Flexibilitate și disponibilitate pentru deplasări la locațiile clienților ;

- Cunoștințe tehnice în instalarea panourilor fotovoltaice și cunoștinte in domeniul instalatiilor electrice sau lucrul in constructii pe acoperiș -constituie avantaj;

- Permis de conducere categoria B ;

- Atitudine proactivă și dorința de a evolua într-un mediu inovativ.

Beneficii:

- Pachet salarial în funcție de experiența și abilitățile candidatului;

- Bonusuri de performanță;

- Oportunități de avansare în companie;

- Mașina de serviciu;

- Echipament adecvat.

Program de lucru: Luni Vineri 8-16 plus pauza de masa 30 de minute.

Aplică la acest job!



GESTIONAR


Adăugat: 28.04.2024

Pentru clientul nostru din domeniul auto, specializat in vanzarea de produse destinate productiei publicitare, colantari auto căutăm GESTIONAR /ASISTENT VÂNZĂRI.

Responsabilitati:

- Asistenta clienti in procesul de vanzare ;

- Gestiunea stocului (intrari, iesiri, inventar);

- Receptie marfa (receptie fizica); 

- Onorare comenzi (generare AWB, impachetare, facturare);

- Gestionare flux de retururi.

Candidatul ideal:

- Responsabil, comunicativ si cu spirit de echipa;

- Organizat, meticulos ;

- Cunostinte operare Pc :Microsoft Office (Excel-nivel mediu);

Oferta:

- Pachet salarial financiar corelat cu experienta candidatului;

- Tichete de masa in valoare ;

- Un loc de munca sigur si training corespunzator;

- Contract de munca full-time- acordarea de concediu in limitele prevazute de lege si zile libere de sarbatorile legale;

- Program de lucru 8 ore, luni - vineri; 9-17.

Aplică la acest job!



Contabil primar


Adăugat: 11.04.2024

Firma din domeniul IT angajează CONTABIL PRIMAR.

Atributiile postului:

• Intocmirea facturilor pentru clienti;

• Intocmirea raportului zilnic pentru incasari,

• Organizarea documentelor, îndosarierea și arhivarea lor;

• Alte operatiuni de contabilitate primara;

Candidatul ideal:

• Studii medii/superioare in domeniul economic;

• Experienta in domeniul contabilitatii primare/facturare;

• Capacitate foarte buna de organizare a timpului, sarcinilor si locului de munca,

• Seriozitate, responsabilitate si implicare;

• Cunostinte operare PC,Microsoft office.

Ofertă:

• Pachet salarial financiar corelat cu experiența candidatului;

• Tichete de masă 30 ron/zi lucrată;

• Instruire la locul de muncă.

Aplică la acest job!